Spain again

Tänkte dra lite news om Spanien.
Som sagt så har jag sökt till att plugga vid svenska skolan i Fuengirola i tvåan och jag har blivit antagen.
Problemet har dock varit simningen. Jag har tidigare inte fått tag på någon klubb att simma med, vilket har gjort att hela projektet har legat och blivit en plåga.

Men nu hörrni, nu jäklar. Jag har hittat en klubb i Malaga som jag kan simma med. Jag har kontaktat dem och det ska gå bra att jag tränar och tävlar med dem. Rätt så billigt är det också. Och det finns bra simmare i klubben. Kan det bli bättre eller? Nope! Jag är lycklig som tusan!

Jag har nu tackat ja till min plats på skolan och skickat in lite personuppgifter och så.

Nu återstår det här:

  • Ansöka om fortsatt studiebidrag.

  • Fylla i en ledighetsansökan från Celsius inför kommande läsår.

  • Kolla upp lite praktiska saker med US.

  • Kolla upp hur det går att lösa det med specialidrotts-kursen.

  • Skaffa ett nytt pass (mitt gamla går ut medan jag är i Fuengirola...)

  • Kolla upp vad det kostar att resa mellan Fuengirola och simhallen (eller ska jag säga utomhus-50:an?!) i Malaga.

  • Få en värdfamilj.

  • Ansöka om inackorderingstillägg och resebidrag.

    Tumblr_lqnwcwgqou1qm7k4jo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0