Hela tjocka (men mest smala) släkten

Det känns bra att min älsklingspojk tog sig i mål välbehållen efter att ha kämpat utav helskotta i Kalmar Ironman. En galen prestation. Pierre är en sån himla fighter, så grym! Aaaah!

Ikväll har jag haft släktträff här hemma. Det var väldigt trevligt och det var kul att träffa alla på en gång! Det var dock en som saknades, och det var Pierre. Lite synd, men gör man en ironman så gör man. 
Presenterna som jag fick var jag inte alls beredd på. Jag ser dem som för tidiga födelsedagspresenter och jag vill tacka släkten så hemskt mycket för dem!
De passade bra i alla fall för nu kan jag köpa lite smågrejer som behövs innan jag åker. Perfekt!

Ikväll har jag fått leka lite med tussen Ebba också. En riktig sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0