Jobb, OS och medaljer

Yooo bros!
Jag har legat i koma i en vecka. Jag blev överkörd av en lastbil och fick en rejäl smäll.
Okej nej, så är inte fallet. Jag har bara inte funnit någon blogginspiration på ett tag.

Sedan i måndags har jag jobbat. Det är inte superkul att jobba på ett sommarsimläger, men barnen är snälla och söta så det är nice. Det är också nice att jag bara jobbar i fyra dagar och att jag har min sista dag imorgon. Sedan har jag ytterligare nästan tre veckors lov och sen drar jag till España.
Det har blivit många OS-kvällar de senaste dagarna, de flesta har jag spenderat med Pierre. Det är kul att Sveriges otur verkar ha vänt lite åtminstone. Medaljstatistiken ser i alla fall bra ut. Elit!


Kommentarer
Postat av: johanna

dääär skrämde du mig me lastbilen hörru! så får du inte säga ;) saknar dig<333

2012-08-09 @ 18:16:39
URL: http://anderssonjjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0