Skolstart - för vissa

Idag har jag levt helt enligt planerna. Först gjorde jag absolut ingenting och sen simmade jag ett kort och kul pass.
Det märktes att vissa har börjat skolan idag, det var många på träningen (dock nästan inga från elitgruppen). Alla har kommit hem från sin semester verkar det som. Skönt att jag då har över två veckor kvar innan jag börjar skolan... 

Vi har fått tillskott i simmartruppen på Celsius också, vilket är kul! Välkomnar Leon, Angelica och Carl till the gang, om man säger så. Synd bara att jag själv lämnar truppen snart. Men i trean är jag tillbaka i the gang igen. Wohoo!

Nu ikväll har jag börjat lite mer seriöst med min packning inför resan. Vinterkläder (eller snarare höstkläder) och sånt kan jag ju packa redan nu då jag vet att jag inte kommer behöva dem innan jag åker. Det känns så konstigt, typ overkligt. Det är lite svårt att greppa vad som är på väg att hända.

Sooooo excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0