Träningsuppstart och hejdåplaner

I söndags körde jag igång med gymträningen, och idag var det dags för det första simpasset för den här säsongen. Jag har världens träningsvärk sen gymmet, men det lättade en del när jag fick sträcka på mig lite i vattnet ikväll.
Det är lite tungt såhär i början, men jag tycker att det är skönt att vara tillbaka. Jag behöver mina rutiner för att må som bäst. Blir så otroligt lat annars!

Igår spenderade jag kvällen på en brygga i stan med Johanna. Det var mysigt, vi åt lite (eller mycket) snacks och hade ett riktigt deep-talk. Vi båda börjar förstå nu att vi faktiskt inte kommer kunna ses på sjukt länge, och det är asjobbigt. Det värsta är när man faktiskt börjar skapa sig riktiga hejdåplaner. Helt galet!

Nu på fredag ska jag träffa Ronja för sista gången (antagligen) innan jag åker.
På lördag säger jag hejdå till släkten.
Fredagen den 24:e säger jag hejdå till ett gäng föredetta-simmare / föredetta-US:are.
Lördagen den 25:e blir det förmodligen ett megastort gråtkalas då jag säger hejdå till min absolut bästa vän, Johanna (med flera eventuellt).
Söndagen den 26:e tänkte jag dra ihop till lite avskedsfika i klubbis med simmarna.
Sedan åker jag onsdag den 29:e. Det är så sjukt att jag inte vill tänka på det. Det är lite sorgligt att lämna alla, men resan ska bli så galet kuuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0