Värdfamiljen

Jag tänkte berätta lite mer om min Spanska familj som jag kommer bo i under året, då jag ännu inte har sagt speciellt mycket om den.

Familjen består av ett par i 30-årsåldern och en liten pluttis på 11 månader.
Mamma Sofia, pappa Miguel och lillebror Daniel.
Sofia är massös och kosmetolog (sminkös eller vad det nu innebär?) men mammaledig, och Miguel är sjukskriven på grund av en dålig fot. Daniel är söt som socker och kan krypa, men inte gå ännu. Förmodligen kan han gå när jag kommer till Spanien.
Familjen bor i en lägenhet och det finns pool på gården. Det tar ca tio minuter att gå till skolan och lika lång tid att gå till stranden. Tågstationen ligger ungefär 300 meter bort. Så himla nice kommer det bli!

Här är en bild på Sofia och Daniel...


Och här är en crazyface-bild på sötnosen själv!

Kommentarer
Postat av: Robert Fernandez

Härligt! hoppas du får det bra här nere :)

2012-08-25 @ 17:11:55
URL: http://RobertFernandez.colin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0