Baka baka liten kaka

God kväll gott folk!
Just nu håller jag på och bakar till imorgon då vi simmare ska ses och ha det mysigt hemma hos Malin!
-
En kladdkaka ska det bli, men inte vilken vanlig kaka som helst... Jag fick en kladdkakebok av mor igår (ååååh, det bästa som kunde ha hänt, tack!) och i den hittade jag en lite udda variant av kladdis. Den består av ett lager kladdkaka, ett lager kola och ett till lager kladdkaka. Låter sjukt gott, och är inte allt för krångligt att göra.
Nu är det dock såhär att kolan som står på spisen nu har stått där och puttrat i en och en halv timme. Det stog 15 minuter i anvisningarna. MEN DEN BLIR ALDRIG KLAR!?
Kommer säkert sitta här hela natten... Tur att jag kan roa mig med datorn i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0