GP dag 2

"Shit vad najs det ska bli!" skrev jag igår.
Idag säger jag: shit vad najs det var!
50 bröstsim är sjukt roligt. Speciellt när det går bra.
Imorse simmade jag in på tiden 34.47, ingen supertid precis, men jag låg 4:a till final åtminstone, vilket var väldigt kul.
På kvällen gick det betydligt fortare, åtminstone om man mäter med en simmares mått. (För egentlien är ju 7 tiondelars sekund typ ingenting?)
Med tiden 33.71 slutade jag som i försöken på en fjärde plats. Synd att jag inte tog några hundradelar till bara, då hade jag stått på pallen. Men det var bra ändå och jag är riktigt nöjd med helgen. Helt klart en bättre tävling än jag hade väntat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0