Jag dör så härligt!

Nya besked, NAJS BESKED!
Min mamma har ju tidigare sagt nej till att jag ska få åka och simma i Malaga om jag åker till Fuengirola i tvåan.
"Det är så jäkla dumt att åka till en stad i ett annat land för att sedan varje dag hålla på och pendla till en annan stad... Det får du inte göra!"

Nu är det dock nya bullar som gäller. Vår granne har tydligen varit väldigt mycket nere i Fuengirola och det är tydligen hur lätt som helst att ta sig mellan de två städerna. Det tar 20 minuter med pendeltåg. Så nu har mamsen sagt ja till att jag får simma där ändå! 

NAJS ELLER VAD?! Hela projektet blev just vänt från ett "det-kommer-aldrig-hända-projekt" till ett "det-här-går-att-fixa-projekt". Jag är taggad till hundra!

Img_5965_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0