Det går bra nu

Hade en asbra dag igår. I like it!
Idag vaknade jag upp glad men lite trött, och tog mig snabbt iväg till Fyrishov klockan 7.30 imorse. Där simmade jag ett pass på 3100 meter inklusive 8*100 F3. Det gick väldigt bra, så jag är nöjd! Sista passet i gymmet innan sumsim gick också bra. Nu jävlar!
Julia var med och tränade imorse också så det var kul. Sen drog vi ner på stan och kikade lite i affärer. Käkade gjorde vi också. Och tog en liten snackis i solen. Mycket bra, mycket bra!

Jag åkte hem och 3 minuter senare började det att regna. Tur att man har tur ibland då!
Snart ska jag laga middag och sen blir det en lugn och tidig kväll då jag ska simma imorgonbitti. 
En myskväll kanske!
 

Fina Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0