Det närmar sig

Just nu idag, klockan 07.00, har jag 4 veckor kvar här i Sverige innan jag ger mig ut på mitt livs hittills största äventyr.
Tiden går galet fort, och jag har börjat planera mina dagar nu innan jag ger mig av till Spanien. Det är många jag vill hinna träffa, och det är en del saker jag måste fixa innan resan. Det ska bli sjukt kul, men jag kommer sakna mina vänner och min familj väldigt mycket under de dryga nio månaderna som jag kommer vara borta. Men de positiva sidorna väger nog upp för de negativa, det är jag rätt säker på! Jag är i vilket fall väldigt taggad. 
Det ska bli en rolig upplevelse, med en ny familj, nya vänner, ny skola, ny kultur, ny simklubb och ett helt nytt liv.

Här ser ni poolerna i Malaga där jag kommer att träna under min tid i Spanien, och en bild från stranden som ligger ca 50 meter därifrån!


Utomhuspoolen - 50 m


Innepoolen - 25 m


La playa de la Malagueta -
och nästan allra längst ut på udden ligger träningsanläggningen. 
I feel good about that!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0