En bra måndag

Det är inte allt för ofta man får säga så om måndagar. Tur att det är lov!
Idag har jag umgåtts med bästa Johanna på stan hela eftermiddagen. I halvsoligt väder dessutom, trots regn i prognoserna. Mycket bra! Jag fick med mig en billig och fin skjorta från rean hem också, fast jag lovat att inte handla nåt. Attans! Jaja, fin var den i alla fall. Det dyker säkert upp en bild på den senare.

Simningen gick bra. Efter träningen gick vi sumsimmare och spelade minigolf. Banan var bucklig, skyller jag min klumpighet på. Men det gick ändå helt okej, särskilt när det började spöregna. Då tappade de bättre spelarna fokus och blev rätt dåliga, medan jag låg kvar på min helt-okej-nivå. Helt okej liksom!



Här är en bild på Johanna och mig från förra året.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0