Ett litet avslöjande

Igårkväll blev en mycket lyckad kväll. Vi var nio personer, allihopa simmare, som träffades hos mig och hade en mysig kväll. Matlagningen gick super, speciellt när vi satte Janne på att steka köttfärs. Bra jobb, god tacos!

Det var väldigt spännande att se på simningen på kvällen. Det var dock lite synd att Jennie inte gick till final på 100 bröstsim och att Sarah Sjöström blev 4:a på 100 fjäril. Men bra insatser ändå tycker jag, och det var väldigt kul att se!

Förresten så var det lite roliga saker som kom fram igår. Det är såhär att jag har gått och skaffat pojkvän. Jag och Pierre är tillsammans, vilket såklart är superkul och bland det bästa som har hänt mig!
Ni skulle ha sett de andras reaktioner när de upptäckte det... Haha rätt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0