Första lediga sommarlovsveckan

Det var en vecka sedan sumsim slutade men det känns som att det har gått längre tid än så. Jag har hunnit träffa folk jag tycker väldigt mycket om, jag har hunnit spendera ett par dagar i Östhammar och Öregrund med ytterligare gott folk, jag har hunnit se på OS-invigningen och jag har hunnit åka ut till landet och vinna över familjen + mormor i poker. Det känns bra. Väldigt bra faktiskt!

Ikväll har jag sett på simning, och det kommer jag göra imorgon bitti när jag vaknar också. Då ska jag nämligen se på min träningskamrat Jennie när hon simmar 100 bröstsim. Det är helt galet, att ha en kompis som deltar i OS liksom. Crazy!

Senare imorgon ska jag och mamma upp till Gränby för att köpa en ny resväska inför Spanien. Sen ska vi handla massor med tacos, för på kvällen kommer simmarna hem till mig för att äta och se på Jennie när hon (förhoppningsvis) simmar semifinal. Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0