Nyklippt och nyvaccinerad

Tjenis penis!

Tog ett vaccin idag, och sprutan gjorde ont. Sköterskan måste ha prickat fel eller så. Jaja, nu känns det inget åtminstone. Bra det. 
Kvällen har jag spenderat framför datorn och TV:n på landet. Jag hade lika gärna kunnat vara i stan känner jag nu, men är det bra väder imorgon så är det ju najs här ute. Hoppas på sol!

Jag vågade mig på att klippa mitt eget hår litegrann under eftermiddagen också. Det var så slitet och jag är för pank för att gå till frisören. Jag hoppas inte det kommer synas att det är egenklippt, det vore lite awkward. Jag är ju inte helt bra på sånt där... hehe. Men jaja, om det nu skulle se förjävligt ut så växer det ju ut i alla fall!

Nu är jag supertrött och ögonen sluter sig själva lite då och då. Tror jag ska sätta på lite Grey's, man vill ju inte somna redan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0