Seg, segare, jag

Hola amigos!
En latare början på dagen än såhär får man leta efter. Jag vaknade vid 11 och allt jag gjort sen dess är att äta frukost och klä på mig. Jag är trött, men jag får ta och skylla mig själv. Har varit uppe lite för länge de senaste dagarna om man säger så.

Igår var det en promenad, en bok och jordgubbar som långsamt tog mig igenom eftermiddagen. Nu blir det musik, väskpackning och sen simning. Ikväll åker jag ut till sommarstugan (får ju inte kalla det landet, säger vissa) ett par dagar. Eller egentligen så blir det väl så att jag sover där och är i stan stora delar av dagarna ändå... Hehe... Så är det när stugan ligger 20 minuter hemifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0