SM-vecka

Hej och förlåt om jag har skrämt livet ur er genom att inte skriva något inlägg på över en vecka. Jag är inte död, jag lovar er. Här har ni den riktiga anledningen:

Förra söndagen åkte jag och mina simmarpolare iväg till Motala för att ha ett litet precamp inför SM. Regnigt var det  till en början men det blev bättre mot slutet. Lägret varade bara i två dygn och sedan drog vi till Norrköping för själva SM.
Tävlingen var jävligt rolig faktiskt, och det var superbra stämning. Alla US:are simmade bra dessutom vilket var kul.
Vädret var på topp större delen av tävlingen också. Härligt härligt!

Jag kom hem med en fjärdeplats på JSM och ett nytt pers på 50 bröstsim, 33.18. Min tid på 200 bröstsim var dessutom bättre än vad jag gjort de senaste två åren. Riktigt kul!
Klubben kom i övrigt hem med 3 JSM-medaljer, allihopa av Emma, och 4 SM-medaljer av Jennie och Emma. OCH inte nog med det. Jennie satte också ett nytt svenskt rekord på 50 bröstsim. Coolt och bra jobbat tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0