För att vara mig, en mycket speedad helg

Dåligt med uppdatering, jag vet. Men jag har varit lite upptagen i helgen faktiskt.

I fredags så gjorde vi simmare en favorit i repris. Efter träningen hade vi grillkväll och vi såg senare på fotbollen. Och vet ni vad? Det var den första fotbollsmatchen jag har sett i hela mitt liv! Och jag känner att nu när jag har sett en fotbollsmatch så är jag precis lika cool som alla andra. Skönt det i alla fall.

Igår, lördag, så träffade jag Johanna och drog till Fyrishov för att se på Rix FM festival. Det slutade med att vi stog mitt i ett hav av fjortisar som var där för att se på (och inte alls lyssna på) Eric Saade. Det var väl kanske inte riktigt det som var tanken med det hela. Det var de andra artisterna som lockade dit mig, i alla fall.
Men jag kan meddela att min kärlek för Amanda Fondells musik numera är över och att jag har hittat en ny musikvän, la musica de Erik Hassle. För övrigt så är ju faktiskt Broken Door rätt bra med!

På kvällen igår träffade jag Johanna igen. Vi cyklade lite spontant iväg till Gamla Uppsala för att gå på en fest. Det var kul, och dessutom fick jag träffa lite gammalt folk från kunskapsskolan, så det var najs.
Jag åkte i alla fall hem rätt tidigt, och imorse när jag vaknade så åkte jag och pappa iväg för att kolla på ny dator.
Inne på Media Markt ringde Julia och undrade var jag var. Vadå då? tänkte jag, innan jag insåg att jag var försenad till det möte jag hade glömt bort att jag skulle gå på. Aj då, inte bra.
Det slutade väl i alla fall, och jag fick ut det jag behövde av mötet. Nu är jobbet i veckan som kommer noga planerat, och det startar imorgon. Let's rock, känner jag nu. Eller gör jag det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0