Sommarlov

Okej. Så det var det. Mitt första gymnasieår och mitt första år på Celsiusskolan!
Jag bjuder på lite deep-talk.

Från början trodde jag att det skulle bli lite sisådär på skolan och i klassen. Men idag när jag lämnade mina nya vänner och drog mig hemåt efter avslutningen var det ändå jobbigt. Inte för att det är sommarlov och för att jag inte kommer se mina vänner på 2 månader. Utan för att jag inte kommer se dem på 1 år och 2 månader. Helt sjukt känner jag nu, den här Spanien-grejen. Det kommer bli awesome såklart, men jag kommer sakna alla så himla mycket. Hjälp!
Det blir nog bra ändå såklart, jag kommer ha så otroligt kul nästa år. Men det är ändå tur att det är två månader kvar innan jag åker!


Kommentarer
Postat av: Robert Fernandez

Hej!



Var ett tag sen, hur är det?

Hur har det gått med allt? :)

2012-06-13 @ 15:49:08
URL: http://robertfernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0