En liten uppdate

Igår hade jag ingen tid för uppdatering. Inte alls faktiskt.
Träning med gymnasterna (väldigt speciellt och väldigt jobbigt må jag säga), simning, skola till 5, föreläsning och matlagning med skolans elitsatsning Topp 15 mellan 6 och 9 och sen hoppade jag bums i säng trött som jag var.
En trevlig dag med andra ord.

Idag var också en trevlig dag. Det är inte särskilt stressigt i skolan just nu, vilket höjer livskvaliten en aning. Väldigt skönt!
Jag har dock träningsvärk överallt, och simningen kändes lite tung idag, men jag tror att det släpper så fort jag kommer igång ordentligt med träningen. Shit happens, liksom!

Nu ska jag skriva klart den sista delen av min labbrapport och sen kryper jag i säng, för imorgon väntar tidig morgonträning.
Hoppas det har hunnit ljusna ute innan jag hoppar i poolen. Känns så tragiskt tidigt annars...
Mysig bild som jag säkert har bjudit på tidigare.
Men jag gillar den, så jag hoppas helt enkelt på att ni också gör't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0