Blandade resultat

Undrar ni hur det gick för mig på GP i helgen?
Såklart ni gör, hallååååå liksom.

Helgen bjöd på mycket blandade resultat må jag säga!
Jag inledde tävlingen mycket bra med en bra tid på 100 bröstsim, 1.13.82. Det räckte till en finalplats.
I finalen gick det fortare, 1.13.50 hade jag och det räckte faktiskt till mitt livs första GP-pallplats.
Visserligen var inte tiderna alls bra överlag, men jag är nöjd med min prestation!

Lördagsmorgonen bjöd också på en helt okej tid på 50 fritt (extralopp), 29.29. Jag hade i stort sett aldrig simmat det i långbana förut, så det var väl på tiden. Luxemburgkvalet satt som en smäck i alla fall.

Söndagen bjöd inte på speciellt mycket över huvud taget faktiskt.
Två okej lopp på morgonen, 50 och 200 bröstsim. Jag tog mig med nöd och näppe vidare till final på båda sträckorna men simmade mycket långsammare på kvällen.

På 200:ingen tappade jag nästan badmössan också, vilket var ett oooootroligt irritationsmoment då den satt mitt uppe på halva huvudet. Inte speciellt nice. Jag gav i stort sett upp loppet men blev ändå supertrött. Inte bra. Dålig tid också. Uff...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0