Byxproblem

Jag fick just en fråga om hur många byxor jag har spräckt egentligen. På det kan jag svara:

Jag har haft sönder alla mina svarta jeans jag någonsin har haft. Dvs fyra par...
Jag har stuckit fingrarna rätt igenom tyget när jag har dragit på mig byxorna, jag har råkat slita loss såna där hällor där man har skärpet, jag har cyklat sönder två par byxor (cykelsadeln har slitit på tyget) och jag har spräckt en dragkedja så att den inte har gått att fixa. Känns bra.

Idag köpte jag i alla fall ett par nya svarta jeans, plus att jag bytte ut min cykelsadel, eftersom det är den som har slitit på de två senaste paren jeans jag har haft sönder.
Hoppas att det blir bättre nu. Jag har inte råd med fler byxor!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vet hur det känns att cykla sönder sina favoritjeans...

2012-05-17 @ 01:39:22
URL: http://mittarikanada.blogspot.com/
Postat av: johanna

hahaha du e fan go vännen:)!

2012-05-19 @ 07:01:06
URL: http://anderssonjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0