Härligt härligt

Just nu mår jag jävligt bra faktiskt!
  • De nationella proven den här veckan har gått okej/bra (spanska och engelska), vilket såklart känns skönt.
  • Jag har insett att jag bara har 6 skoldagar kvar innan jag tar sommarlov lite före alla andra...
  • ... och åker till Barcelona och Canet för att tävla!
  • Jag persade på 50 fjäril på träningen idag: 30,88.
  • Vi grillade med skolsimmarna ikväll, vilket var både gott och trevligt!
  • Jag har just kirrat en veckas sommarjobb! (även om jag gärna hade velat ha två veckor...)
  • Jag är ledig i 5 dagar nu!
  • Imorgon kommer världens bästa Sara hit!
Om inte det här är en otroligt trevlig punktlista så vet jag inte vad trevligt är! Förresten så bad just mamma mig att gå och köpa choklad... Till henne eller till mig undrar jag? Hon gav mig pengar för det i alla fall...
Mmmmmmmmmarabou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0