Jöns

Så hette grundaren av Upsala Simsällskap. Intressant va? Nej, jag tänkte väl det. Det jag ville ha sagt är att så heter också tävlingen jag simmade i helgen.

Om jag ska säga något om simningen över huvud taget så får det bli kortfattat. VÄLDIGT blandade resultat blev det!

Jag hade åtminstone sjukt trevligt i helgen! Nästan alla US-are var på plats, till och med Mårten hade lämnat Luleå och åkt ner hit till Uppsala. Masters-simmarna var med också. Julia och Felicia kom och kollade. Paulina har börjat simma igen fast här Harnäs (och simmade asbra efter bara 2 veckors träning!). Sara var här. Visbysimmarna också. Och några blivande Celsiussimmare kom hit. Det var BÄST helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0