Stel som en pinne

Igår såg jag ut som någons farmor när jag gick. Idag är det om möjligt ännu värre. Stelare och ömmare ben/höfter får man leta efter. Men träning ger ju resultat, så det blir nog bra.
I alla fall så simmade jag några helt okej 75:or max uppifrån idag, åtminstone med tanke på gårdagens träning.

Jag har dessutom skrivit det nationella provet i matte idag, så nu kan jag tagga ner lite med livet. Har bara ett prov kvar innan lovet, och två små inlämningsuppgifter. Om en vecka går jag på sommarlov och drar till Barcelona för att tävla. Tävlingen går i bassängen på bilden.
Hoppas det blir bra väder också, så de öppnar upp taket. Då känns arenan lite coolare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0