Good day

Jag har haft en mycket bra dag idag! 
Att få spendera en dag med världens bästa vän Johanna på ett ställe där det finns shopping... det är rätt svårslaget. Men det kunde bli bättre, ja. Jag handlade nice grejer, jag fick äta godis och jag var allmänt happyface idag. Riktigt skönt. 
Sen finns det ju nackdelar som t.ex. att jag blev tvungen att städa badrummet eller att jag spräckte mina enda par svarta jeans... Det andra paret jag spräckte på en månad, på samma ställe dessutom. Jäkla cykelsadel...

Bossen har dessutom sagt "mohahahaha" om simpasset imorgon vilket ger mig små mardrömmar. På dagtid. Men jag lär ju överleva, jag får tänka på att det är återhämtningsvecka nästa vecka. Wohooo!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHa, Liiina! Hur många byxor har du inte spräckt nu!? :o

2012-05-13 @ 16:16:38
URL: http://jjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0