El final

Som ni märker blir det glesare och glesare med blogginlägg här på sidan och det finns det flera anledningar till. Dels så har jag ingen egentlig lust till att blogga och dels så har jag inte särskilt mycket tid över till det. Det med att jag inte har lust har säkert med stress att göra i och för sig. Och därför funderar jag på att sluta blogga för ett tag och kanske ta upp det när det känns lockande igen.
Om jag tar upp bloggen igen så kommer det garanterat att synas på facebook eller på min twitter: liinoow.
Hoppas ni inte blir för ledsna nu, hehe, vet ju att ni älskar mig. 
Ett tips är att börja läsa Paulinas blogg istället, det är ärligt talat ren underhållning. Antagligen är den den bästa bloggen jag läst. Känn dig hedrad Palle!

Bye bye, have a good life!

Kommentarer
Postat av: Paulina

MEN GUUUUD TACK SÅ MYCKET! KÄNNER MIG HEDRAD!

2012-11-13 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0