Snabba dagar

Lovet går fort mina damer och herrar. Det är en upptäckt jag har gjort.
Idag var jag, Pierre och Johanna på stan och tro det eller ej, jag har fått en första julklapp inhandlad. Skönt att jag för en gångs skull är ute i god tid.
Dessutom har jag fått tillbaks mina pengar som jag hade lagt ut på tågresor hem från världskuppen i Stockholm. Det är najs!
Och ett extra plus i kanten är att jag nu har pluggat klart inför spanskprovet på onsdag, och att jag därför har lite tid över för annat plugg. (Tror jag ja...) I helgen är det dock tävling på hemmaplan som gäller, DM med andra ord. Då ska jag simma 50, 100 och 200 bröstsim, 50 fritt och 100 medley. Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0