En höstvecka

Nu var det ett tag sen igen.
Den här veckan har gått alldeles för fort för min smak. Jag hade tänkt (som alla andra veckor också) att hinna med att plugga massor vilket jag i och för sig har gjort, men jag önskar att jag hade hunnit med lite mer. Dessutom önskar jag mig en lite längre återhämtningsvecka på simningen. Det här med att det är testvecka (30*100 bröstsim fart tre, mm.) nästa vecka är ju inte direkt min favorittanke.

Däremot ser jag fram emot helgen. Då ska jag till Stockholm och Eriksdalsbadet för att simma världskuppen. Det blir najs. Dessutom ska jag på inflyttningsfest/födelsedagsfirande hos kusin Maria på lördag. Det blir också najs!

Nu ska jag krypa isäng och bli kvitt min lilla förkylning jag har dragit på mig. Önska mig lycka till med det, vill ju vara frisk i helgen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0