Höst

Glest med inlägg var det här ja!
Så är det, och så kommer det vara i ett par veckor till. Jag har mycket plugg att ta ikapp sen min Spanien-resa så jag har varken tid eller ork att skriva särskilt många blogginlägg.

Jag har fått mycket plugg gjort sedan jag kom hem. Intressant? Nja, förmodligen inte. Men det är ungefär det jag har hunnit med de senaste dagarna, förutom massvis med hård träning. Jag har simmat lite bättre de senaste dagarna i alla fall, det känns bra att börja komma tillbaka till en någorlunda normal träningsnivå. Dock har jag blivit lite småförkyld (pga. den förbaskade orienteringen i stadsskogen igår) så ikväll och imorgonbitti vilar jag upp mig så att jag blir lite fräsch i kroppen och knoppen till resten av veckan.

Här följer några bilder från de senaste dagarna:

 
Lite lerig efter en vilsen och regnig orienteringsrunda i stadsskogen igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0