Träning

En sån träningsvärk som jag har i magen har jag nog aldrig haft förut. Att köra ordentlig landträning är kanske något jag borde göra oftare...

Igår på simningen så filmade vi några starter, vilket definitivt behövdes, och dessutom körde vi de vanliga tekniktesterna som egentligen ingår i vår testvecka. Det var välbehövligt med ett lite mindre intensivt pass, får jag nog lov att söga faktiskt. Dessutom var det kul att jag kunde göra en riktigt bra plunch! Det är nice!

Idag simmade jag ett helt okej pass, med ett par 50:or progressiva till maxfart och sen lite F2-F3-körning.
Imorgon väntar två 100:ingar broken bröstsim max. Hoppas det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0