Världskuppen och läger

Nu fick ni allt vänta länge.
Förra helgen simmae jag världskuppen och kom hem med ett par rätt så bra resultat och ett par bra träningslopp i bagaget. Det var kul också, och det är väl det som är huvudsaken tycker jag!
I veckan har jag pluggat som en galning inför ett geografiprov jag hade igår, och den historien slutade väl relativt lycklig tycker jag. Provet kändes helt okej ändå.
Men värre blir det, jag har två prov nästa vecka som jag knappt börjat plugga till, och veckan efter lovet har jag tre prov, en uppsats att lämna in och en muntlig redovisning att förbereda mig inför. Mycket ska det va!

Just nu befinner jag mig i Bollnäs. Jag kom alldeles nyss hit, och snart kommer fler simmare hit och då blir det träningsläger för hela slanten. Kommer bli kul, nyttigt och bra tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0