Beach party



Idag drog jag och familjen och några släktingar till stranden. Det borde bara ha varit att ta med sig en handduk och en liten väska och gå dit, men så var inte fallet. Här var det ett helt projekt innan väl kom till stranden. Mat skulle lagas, picnic-väskan skulle packas, parasoll, stolar och bord skulle tas med och sist men inte minst skulle det packas med ett partytält. Ja ni såg rätt, ett partytält. Sen tog vi bilen de 356 metrarna som vi har till stranden. Med all packning så kan jag säga att det var nödvändigt att ta bilen.
Det var nice i alla fall, men solen var inte min bästa vän idag upptäckte jag när jag kommit hem. Jag är sjukt bränd på ryggen, och det gör jätteont. Men sånt är livet. Det är första skoldagen imorgon också. 
"Hejhej, jag är en tomat, vad är du för nåt?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0