Gästinlägg



Hejsan, Daniel här!

Jag är Linas värdbror och jag fyller ett år på måndag. Jag är väldigt söt och kan varken prata eller gå, men jag kan krypa väldigt snabbt. Jag är helt galen i motorljud. Jag älskar bilar och motorcyklar och det mesta som låter faktiskt. Jag gillar också att skriva på datorn eller "prata" i mammas skrutt-telefon.

När morfar bär mig så får han absolut inte sätta ner mig igen. Då gråter jag högt tills någon visar mig en bil eller något annat kul. Jag älskar morfar och vill alltid bli buren av honom!

Jag gillar också att äta. Det är kul att prova på mammas och pappas mat, men det bästa är att spilla mat över hela magen och bordet. Det är roligt när tallriken välter över soffan också. Då skrattar jag högt medan mamma och pappa skäller på mig. Jag gillar att äta mat sent på kvällen. Omkring 23 passar det bra att äta den sista måltiden för dagen. Sover gör jag inte förrän midnatt, och då skriker jag oftast lite först, bara för att irritera mamma och pappa.

När Lina kom hit i onsdags blev jag förvirrad. Jag tycker inte om Lina, för hon kan inte prata spanska ordentligt. Men hon är rolig när jag får skriva på hennes tangentbord på datorn eller när hon härmar mig. Då skrattar jag. Hon är också bra att ha, för hon hjälper mig ibland när jag tappar nappen. En dag kanske Lina och jag kan bli bra vänner! 

Nu ska jag följa med mamma, pappa och mina släktingar på bio, så jag måste gå nu. 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0