I came home

Oj så länge sedan det var nu. Eller egentligen har det bara gått en vecka, men det har nog faktiskt varit den längsta veckan i mitt liv.

Mina sista dagar i Spanien var underbara. Födelsedagen på torsdagen kan ni läsa om i föregående inlägg. Under fredagen sa jag hejdå till alla i skolan, packade väskorna och tog en galen panik-springtur längs med stranden i bikiniöverdel och shorts. Jag hade nämligen lite bråttom till Miramar där jag skulle träffa Emma, Bella och Madde för att se på bio. Det gick ingen bra film på engelska så istället blev det en liten shoppingrunda och en (för min del) sista och alldeles underbar kväll i Fuengirola. Oj vad jag saknar vädret och vännerna där kan jag säga! 

Lördagen spenderade jag på flyget hem. Det var underbart att mötas av Pierre, mamma och pappa på flygplatsen på eftermiddagen. Äkta lycka.
Sedan dess har jag hunnit med massvis med saker. Jag har hunnit simma 7 simpass, jag har hunnit spendera en del härlig tid med min kärlek, jag har börjat på Celsius igen i N11a, jag har hunnit inse att jag ville byta till natur-sam istället, jag har hunnit byta till natur-sam-klassen N11b, jag har hunnit ha en studiedag och jag har hunnit plugga massor.
Det är nämligen så att jag ligger ungefär 4-5 veckor efter i skolan i varenda ämne. Men det ska jag se till att plugga i kapp så gott det går nu i helgen. Kul liv, I know. Men det var så värt tre veckors "semester" i Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0