Krokodiler och skor

Jag har haft en förfärlig bokinplastningsdag idag. Okej, överdrift, dagen i sig har egentligen varit mycket bra, men just de hemska lektionerna där vi skulle plasta in böcker sög. I övrigt så har jag äntligen fått något att göra. Det känns hemskt att behöva säga det, men plugg är något som jag faktiskt vill ha att göra med just nu. Jag tog hem ett par böcker att tjuvstarta pluggsäsongen med, men det blev aldrig av. Istället drog jag mig mot stranden för glassjakt. På stranden hittade jag coolaste sandkreationen så jag var ju bara tvungen att ta kort.



Sedan tog det mig en och en halv timme att ta mig in till stan trots de knappa 2 kilometrarna jag har att gå. Jag hann gå vilse två gånger och jag hann gå in på turistbyrån en gång innan jag hamnade rätt. Så kan det gå! Tillslut hittade jag i alla fall ett par ursnygga skor på nån affär som jag inte minns namnet på, och jag hittade till Bershka och Mango. På lördag hade jag tänkt att dra iväg till det stora köpcentret Miramar för lite shopping (eller kanske bara tittande) då jag ännu inte varit där. Det ska bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0