Strandhäng och födelsedag

Jag skrev ett inlägg igår, men det har såklart försvunnit av någon anledning. Great.
De två senaste dagarna har jag varit på stranden efter skolan och pluggat lite. Biologi igår och fysik idag. Vädret var det lite sisådär med igår, men idag var det klart bättre. Me gusta!

(Notera färgskillnaden under foten jämfört med på benen. Det betyder att jag är mindre blek än vanligt. Tjohoo!)
 
 
Simningen ikväll var jobbig, men det var väl kanske bara bra för mig. Jag måste komma igång på riktigt snart, jag känner att jag har halkat lite efter på den fronten också! Men en sak som är nice är att nu när jag åker hem till Sweden igen så får jag simma världskuppen. Det blir gött!

Imorgon firar jag (och förhoppningsvis några andra också) min födelsedag! I morgon bitti ska jag öppna en present som har legat här orörd i en låda under tre veckors tid nu. Att den är från Pierre gör mig inte mindre otålig om man säger så. Kan inte väntaaaaa!
Jag börjar skolan 10.00 och slutar 12.20 och efter det blir det kladdkakebak med Emma och ett par till på skolan. Sen ska vi äta kakan/kakorna på stranden (om solen skiner, vilket den borde göra) och ha det allmänt gott under eftermiddagen. Det kommer bli nice! Dessutom har jag fått välja middagsmat också. Blir nog en gooo dag det här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0